Doften av grillat


Tänka sig, vi har överlevt Ikea. Blev trots allt inte bankrutt. Fick med oss lite smått och gott, bla en vit päls, en mycket efterlängtad rullgardin till sovrummet osv.

Var jätte trevligt hos Sussi och Janne igår, åt gott, snacka skit, tog en bira och såg på film.

S&J
Kvällens värdar och en gullig "rottis" i mitten

Grillen är tänd för dag nummer två, ikväll hos föräldrarna, lukten börjar leta sig in och reta fram ett kurr. Ska bli mycket gott!

Beger oss mest troligt till Sussi och Janne ikväll igen, grabbarna ska ta sig en sväng om och ta sig några öl medan jag ska göra Sussi och bullen i ugnen sällskap hemma i soffan framför finalen av Eurovision song contest. Att Sverige inte vinner är vi väl medvetna om men om nu en skräll skulle inträffa mot förmodan så är den bevittnad.

Dags för krubb!



Kommentarer
Postat av: Fluffe

Nå, jag har jobbat å sen degat idagen dag. Massa sömn har tagits igen. =) Hitta ni mycket på Ikea? :P

2009-05-17 @ 22:40:06
URL: http://neuskas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men herregud... pojkarna mina är fina men nog ser jag trött och blek ut alltid visste inte att det var så illa :P

2009-05-19 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!