Semesterfeber


Nedräkning till avfärd har börjat, semestertåget med start från Kalix med destination Gotland har börjat, i skrivande stund har vi 16dagar kvar till galenskapen startar! För er nyfikna så kommer nog ett inlägg där jag skriver lite mer ingående om detta vid ett senare tillfälle.

Tro det eller ej men jag har snart klarat av ytterligare en dag av det sunda livet, utan några som helst problem.Känns bra!
Det är på tiden att det börjar blåsa medvind, hade känts tungt att måsta ta jobb på kvantum vid kreaturen, ligga i charken med ett rött högblankt äpple i munnen men nog om det.

Tog en promenad tidigare in till stan och mötte upp Sebbe som skulle komma förbi och hälsa på och då gör jag den tabben som jag inte skulle ha gjort nämligen att låsa ut mig. Vem kom på dessa sjuka självlåsande lås kan man undra? Nå 1 - 0 till dörren, men än är de inte över!!

Doften av nyduschad karl seglar närmre, dags att sätta på en film och även den här kvällen mysa ner sig i soffan.

mys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!