And so a new week has began


Godkväll i bloggträsket!
Då har den nya veckan börjat. Mötet gick bra idag. Inga konstigheter alls bortsett från att dagsformen som jag trodde hade rättat till sig på morgon visade sig skulle fortsätta vara lite halvtaskig. Närmar bestämt upp och ner som i en berg och dalbana. Hade önskat att den kunde bestämma sig men det är inte mycket att göra åt.

Efter dagens göra stannade jag en stund hos P:s mamma på Leris och väntade in honey som skulle sluta för dagen. Efter drygt två timmar dök han upp, lagomt till fiskpinnar och potatis som stod på spisen. Ett ganska underskattat krubb som enligt mig vissa dagar håller världsklass :-P

Men nog om det. Känns som om det blir en tidig kväll ikväll. Nattens dåliga sömn börjar ta ut sin rätt. Kanske att man skulle tända ljus i sovrummet och mysa till skuggorna som kastas mot väggarna. Slå på musik, flirta till sig lite massage och bara känna lugnet en stund innan Johnblund förhoppningsvis tar mig i hand.

Vi hörs mer i morgon. Natti,natti!




Kommentarer
Postat av: Jessica

var ändå lättare än jag trodde faktiskt :P praktiskt att ha händerna fria

2009-11-09 @ 23:20:11
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!