Dagsformen


Dagen har varit lite av en berg och dalbana. Formen har svajjat. Jag ropade nog hej lite för tidigt och stackars P kom hem från jobbet efter 12 och hade feber och värk i kroppen så kort och gott har det bara varit skrot och korn med oss idag. Vi har fått tycka lite synd om oss själva. Har kommit iväg till affären och köpt isglass till kvällen.

Inte nog med det så har jag varit i kontakt med vårdcentralen idag, dock av en annan anledning men när dom väl ringde upp så fanns det inga tider kvar för dagen och inte kunde dom boka in mig tills i morgon heller, SUCK! Nä istället ska jag måste ringa tillbaka i morgonbitti. Dessa konstiga system. Nå ja, bara jag får veta om jag går omkring med någonting i kroppen och om det isåfall måste behandlas så är jag nöjd.

Men nu ska jag mysa ner mig på nytt och invänta premiären av So you think you can dance som börjar 21.55. Är visserligen några timmar kvar men ändå.

Ni får ha en trevlig kväll :) Ciao!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch det låter inge vidare med alla symtom :-S

2009-11-11 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!