Helgen i sikte :)


Gårdagens besök på vårdcentralen gick bra, är tydligen en slags cellförnyelse jag har vilket inte är något att bry sig om. Så nu vet ja det och behöver inte tänka på det i framtiden.

Väl hemma igen surrade jag med mamma en stund i telefon och kikade lite på tv innan P slutade jobbet och vi åkte i väg till EM för att äntligen få hem våran nya soffa. JA ni hörde rätt! VI VANN det stora kriget :)

Därefter åkte vi hem till Sofia och där satt vi resten av kvällen. Snackade skit, käkade och såg på Mammas pojkar.


Och idag är det fredag. Är det bara jag som är på lite extra bra mood? Det känns som om dagen kommer arta sig till det bästa fastän den än så länge är som ett blankt papper. Ett blankt papper som så småningom ska fyllas. Har ni några storartade planer ni vill bjuda på? Nå nu ska jag bege mig ut till köket och fixa en liten apetitare.

Ha det så bra så hörs vi senare. Kram på er




Kommentarer
Postat av: Elin

Låter bra att det inte var något allvarligt :)



Blir en lugn fredag här

2009-11-13 @ 14:15:13
Postat av: Jessica

jag vet att jag är dålig, måste verkligen skärpa mig.. måste hitta nå riktigt bra kort till dopinbjudningskorten..

2009-11-13 @ 15:07:18
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

9 januari

2009-11-13 @ 17:46:13
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!