Ny vecka


Hallå alla goa vänner, hoppas allt är bra med er. Här flyter dagarna på i vanlig ordning, lite halvknackigt med andra ord. Men idag känns det lite bättre igen :)

Vad har ni för er? Själv har jag just avnjutit en god brunch och fått min första dos av tvtittande. Vad som händer idag får timmarna utvisa. Tror dock inte att det blir några större utsvävningar men en önskan är att få fylla mina lungor med frisk luft och helst då inte ute på balkongen :-P

Men nu ska jag fortsätta klicka mig runt på nätet, kolla runt bland lite bloggar, hämta inspiration och läsa en och annan nyhetsblaska.

Och på tal om ingenting. Ni glömmer väl inte premiären av Luftslottet som sprängdes den 27 November!?

 





Kommentarer
Postat av: Jessica

jag har ingen aning vad jag ska åstakomma för julklappar, det enda jag har någorlunda klart är till mormor lr jag har iaf en tanke rättare sagt..

men pojkvän, brorsan och föräldrar vettifan.. och till Lillan får det nog bli julklappar efter jul när man ser vad hon fått från alla andra, hon har ju inte direkt ngn uppfattning än iaf..

2009-11-23 @ 13:08:30
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä ja ska då se den :)

2009-11-23 @ 15:43:08
Postat av: Johan

Nej då! Den missar man inte! =)



Vad hände idag sen då? :)



SV: Det är lugnt, var bara tvungen att påpeka att det inte hette så =)

2009-11-23 @ 16:37:38
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!