Framme hos mamma och pappa


Nu har vi landat i Kalix och sitter och surrar vid köksbordet innan det är dags att göra sig i ordning. Tror kvällen kommer bli riktigt trevlig. Förhoppningsvis hinner Maria och Simon komma i tid. Hon ringde precis och sa att bilen hade strejkat men dom skulle tydligen byta några delar och sedan trodde hon att dom skulle kunna köra vidare. Men det är ju så typiskt!!

Har sparat mig hela dagen så att jag ska kunna klämma i mig massor av god mat på China, det svåra lär bli att välja vad man ska smaska på från menyn den här gången. Vidare så har jag självklart laddat upp ordentligt för att kunna ge dom en omgång i bowlingen därefter :-P


Men nu är det dags att kila, piff puffet väntar. Ha en underbar kväll! Bjuder på bilder senare ikväll eller i morgon beroende på vad klockan hinner bli :) Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag tröstar mig med det då:)

2009-11-07 @ 17:32:06
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!