Hemmamys ikväll


Dagen har verkligen gått i vilans tecken, inga aktiviteter ur huvudtaget men det har varit ganska skönt. Det visade sig bli det bästa för dagen oavsett om pappret inte blev så mycket annat än blankt.

Har just avnjutit en god middag i alla fall. Fick bli laxpasta. Inte alls dumt, namm namm :)

Vad händer hos er ikväll? Här blir det fortsatt lugnt framför idol. Ska bli kul att se dom sjunga duetter. Blir nog antingen en hit eller en flopp skulle jag tro men frågan är vilket par som blir höjdpunkten. Mariette och Kalle, Tove och Erik eller Resa och Eddie?

Idolerna


Och sist men inte minst... Vem åker ut ikväll? Ja nu kör det igång. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Jessica

kvällen har spenderas med idol och sen blir det att promma lite i natten..

2009-11-13 @ 22:42:47
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Malin

Men haha jäklar att ni vann alltså, det är ju super:)Jo det vart bra fast jag är en s¨ån fegis haha:)

2009-11-14 @ 16:24:41
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!