Kväll


Ja, jag hann egentligen bara publicera förmiddagens inlägg så började formen dala igen :( Varför tillät jag mig själv att ens tänka tanken att det skulle hålla i sig? Känns mer eller mindre hopplöst emellan åt. Men,men.

I morgon tänkte jag då försöka göra mig ett tappert försök att träffa Sofia en stund för en lunch. Hon messade tidigare ikväll och frågade om jag hade lust och det är väl det minsta problemet. Det är snarare orken och värken som är det stora hindret. Men nu får det fasiken bära eller brista. Är så less på att bara vara hemma dag ut och dag in och smittar gör jag ju inte heller. Vad är mer perfekt än att kunna ta det lugnt och samtidigt få lite sällskap istället för att ligga ensammen hela dagen? Jag har förklarat läget åt henne så hon vet att jag förmodligen inte är det bästa sällskapet men jag verkade duga gott ändå :-P

Vad gör ni ikväll? Själv är man i sista akten framför tv:n innan det är dags at krypa ner i slafen. Är dock så mycket mysigare här nu när P är hemma igen :)

Ha det bra, Natti,natti!




Kommentarer
Postat av: ma

Hoppas det blir en trevlig lunch.

Det behöver du! Natti,natti på dig med!

2009-11-24 @ 01:54:23
Postat av: Malin

huvva du låter inte alls nå pigg:( du får komma hit på kaffe någon dag så jag kan hjälpa till och dra ut din tumme som har fastnat där bak:P ja det är himla behändigt att bara åka i väg till porsön, det blir prima fint det här:)

2009-11-24 @ 12:03:22
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!