Dopdagen


Ser fram emot dopet idag. Ska bli så mysigt :)

Tror Sussi och Janne med hjälp såklart kommer ha lyckats jätte bra. Det är ju trots allt en hel del att tänka på bortsett från att boka kyrka och sätta datum för kalaset och sedan fixet med inbjudningskorten. Det ska väljas psalmer, förberedelser med fikabröd och tårta eller vad det nu kan tänkas vara ska ordnas. Vart ska vi samlas efteråt? Hur ska alla gästerna placeras? Vad ska vi ha för eventuell dekorering? I vilken ordning ska allt göras? osv.

Present


Känns skönt att vara klar med både present och kort, har varit ett evigt letande. Så nu har jag bara mig själv att tänka på och det är inte lite kan jag säga hehe. Är en sån tidsoptimist när jag ska iväg så här och tror att jag har all tid i världen att göra mig i ordning och så plötsligt så går det upp ett ljus som säger att OJ jag måste vara klar snart och allt övergår istället till panik. Att man aldrig lär sig. Nå ja, wish me luck.

Ska börja med att hoppa in i duschen så det är avklarat. Kram på er!





Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

Vilken fin present! :) Ha det så kul idag!

2009-10-04 @ 16:54:13
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!