Då var det dags igen


God morgon, ja idag är den faktiskt ganska god. Har sovit tillräckligt bra för det i natt, äntligen. Vaknade däremot och hade jätte ont i magen på morgonkvisten men bortsett från det har jag och dom rosa molnen mötts igen. Tyvärr ringde klockan och det var slut på det roliga eller rättare sagt det sköna en stund innan 10.00.

Ska snart börja göra mig i ordning och knalla in mot stan och frissan igen. Hoppas det blir ett lyckat resultat och att jag inte nu blir svarthårig. När man sätter sig i frisörstolen överlåter man verkligen kontrollen till någon annan vilket ibland kan kännas lite skrämmande, men jag litar på Anna till skilland från den förra. Då ville jag helst lyda mina ben som skrek efter att få läggas på ryggen för att rusa därifrån. Men,men..

Vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Postat av: Malin

oh du blir nog urtjusig i kaluffsen:)

2009-10-01 @ 12:52:47
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!