Lördag den tionde


Hej, hur har ni det, sovit gott i natt? Det har jag, trots massa drömmar. Förstår inte hur man kan hinna med så mycket svamligheter på en natt. Det ena har verkligen avlöst det andra.

Sitter i divanen med filten uppe vid näsan och dricker ett glas blåbärssoppa. Är inte alls särskilt gott men det funkar. På tv är det mest massa strunt så jag zappar mig ivrigt runt för att kanske hitta något sevärt.

Hade hoppats på att Sussi och Maria skulle trilla förbi idag så vi kunde åka bort till stallet och se på Jane träningen. Hade varit så lättsamt och trevligt tidsfördriv. Men sånt var inte fallet.

Pratade precis med Maria och då satt hon i bilen på väg till Happis för att hämta några tapeter vilket visserligen är nödvändigt med tanke på vad hon har på väggarna nu. Man skulle kunna tro att hon älskar Jamaica, lyssnar på Bob Marley och röker gräs hela dagarna hehe. Inte för att de två förstnämnda är något fel på om man nu gör det, men det är långt ifrån att spegla henne i alla fall. Ja det är svårt att förklara för er som inte varit där. Men varför var hon just tvungen att göra det idag?

Nå ja, får se om det blir till att åka i morgon istället. Ska börja återgå till mitt.

Ha det fint så länge!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Sov inte alltför gott, men blir nog en bra dag ändå! =) Har börjat dagen lika lugnt som du - det får man ju när det är lördag =P



SV: Debatten ska handla om ungdomars framtidsmöjligheter + utanförskap =)

2009-10-10 @ 13:09:57
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

Ha en trevlig lördag! :)

2009-10-10 @ 14:06:00
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)

Hur är de?



Jag måste säga att jag gillar din

blogg starkt :D <3

2009-10-10 @ 14:18:29
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!