Mot Umeå


Godmorgon! Har precis kommit ut ur duschen och slagit ner rumpan framför tv:n en stund innan det är dags att börja rotera. Packa ihop grejer och börja rulla iväg mot Umeå. Ska bli jätte trevligt!

Något annat som var trevligt var att träffa Sofia igår. Vi mildade ner kurret, surrade och tittade på Mammas Pojkar och vad kan man säga? Vilka puckon det finns, och andra sidan så är det ju dramatiken som lockar i alla dessa program dom hittar på. Om någon däremot verkligen hittar kärleken i TV4s storsatsning återstår ju och se. Har svårt att tro att det är rätta sättet att göra det på men man ska aldrig säga aldrig.

Vet inte hur uppdateringen kommer att se ut under helgen, beror på om jag får någon lucka men ni får helt enkelt kika in. Annars hörs vi på söndagkväll när vi kommit hem igen. För ni klarar er va? ;-P


Och ni glömmer väl inte, nä jag tänkte väl det..

Blogg Awards

Vi som inte får vara där får vara bänkade framför tv:n istället :)



Ha en underbar helg allesammans :) Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Fian

Puh! Kom hem snart igen!! =D

2009-10-16 @ 20:46:22
Postat av: Malin

oh vad ska ni hitta på för hyss i storstaden?:)

2009-10-17 @ 02:15:25
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas du har det riktigt kul i Umeå!



Och håller med dej om Mammas pojkar - underhållning att titta på i TV men inte klokt vilka patetiska människor som är med! Vem skulle vilja ha killar som är så klistrade vid sina mammor ...



SV: Och födelsedagsfirandet blev riktigt lyckat! =) Maten smakade t.o.m som den skulle =)

2009-10-18 @ 19:05:22
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!