Hej mina vänner!


Nu är man som sagt på hemmaplan igen, där man hör hemma. I divanen alltså hehe. Sängen var inte alls så skön som jag hade hoppats på. Hade nog på tok för höga förväntingar eller så hade jag helt enkelt hunnit vänja mig vid "skumpandet" på luftmadrassen. Men,men det är så det är. Känner mig så gott som utvilad ändå.

Är grått och trist här idag, inte alls särskillt tilltalande men just nu njuter jag av att göra ingenting så för mig kvittar det. Jag myser och längtar tills P slutar för dagen.

Kan också passa på att berätta att statistiken sakta men säkert stegar uppåt vilket känns jätte kul :) Hoppas givetvis att det fortsätter så även om man är lååångt ifrån att toppa dom stora bloggarna.
Men vet ni vad?
Det är inte min tanke heller. Jag skriver för att jag tycker det är kul, trots lite bloggtorka ibland och självklart för eran skull :) Däremot är många av er fortfarande dåliga på att kommentera. Skärpning!! Är alltid kul att läsa era synpunkter, frågor, tankar osv.

Ska börja återgå till lugnet och bege mig mot duschen på en stund. Ha det bra allesammans. Vi hörs senare! Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med uppdatering igen :)

2009-10-19 @ 12:21:11
Postat av: Jenny

Ja de va ju it riktigt så att ja beställde de faktiskt.. :)fast känner mej lite bättre idag.. men igår vare riktigt dåligt.. hojja.. men veckan ha ju bara börja.. :)

2009-10-19 @ 13:54:30
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: P

Jag längtar också tills jag slutar, ska vi hänga gäng gumman? :)

2009-10-19 @ 15:40:09
Postat av: Fian

Huffa, så hård du e, bäst att kommentera :P

2009-10-19 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!