Nya höjder med Alexander Mcqueen


Godmorgon bloggen! Det är grått och trist ute idag- IGEN! Är det för mycket begärt att solen skiner lite?

Nå ja, så länge det inte regnar hade jag tänkt dra mig in till stan på någon timme för att uppdatera mig lite. Känns som om det var på tok för länge sedan nu.

Vill också passa på att gratulera Tero och Cenitha som fick en liten flicka igårkväll :) Behöver ju knappast påpeka att hon var söt men nu gjorde jag det i alla fall hehe. Önskar er det bästa och lycka i framtiden! Ser fram emot att få se den lilla varelsen annat än på bild när ni så småningom kommit hem och hunnit instalera er.


Sist men inte minst måste jag fråga er vad ni tycker om dessa 30 cm:s klackar? Det senaste skomodet i Paris. Är det bara jag som tycker att dom är ganska fula? Haha. Vet inte om jag någonsin kommer vänja mig.

Klackar





Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker mest att dom ser klumpiga ut :-/

2009-10-27 @ 11:51:01
Postat av: Malin

SV: Aw men det kvittar vilket kön det är, bebisar är alltid välkommna ^^

2009-10-27 @ 12:20:39
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Evelina

De där klackarna är helt sjuka =/ Fattar inte hur man ska kunna använda sådana i praktiken?



Tänker du kolla på något särskilt i stan? =) Allt bra annars i dag?

2009-10-27 @ 12:25:09
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oooh sexy baby.. :D

2009-10-27 @ 12:56:14
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Kicki

Finns det något som heter fulsnyggt? isåfall har du det där

2009-10-27 @ 13:10:13
Postat av: Malin

SV: Slappar mest, själv? ^^

2009-10-27 @ 13:16:13
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!