Sköna lördag


Tog en ordentlig sovmorgon på morgon. Hade ställt klockan men när den ringde visste jag inte vad jag hette så istället för att stiga upp så vände jag mig på bättresidan och somnade om igen. Så jäkla skönt!

Vaknade på nytt kring halv tolv och steg upp och gick i duschen och sedan har jag gett mina naglar en välbehövlig omgång nr 1 så nu är dom äntligen hackfria, jämnlånga och fina. Överöste dom också med fukt.

Naglar


Omgång nr 2 blir ikväll då dom ska få någon vacker kulör och eventuellt någon passande sten. Men det är som sagt ett senare bekymmer.

Det är dags att börja rotera, har en del saker att uträtta innan vi rullar iväg mot Kalix. 

Vi hörs senare, ha det fint så länge :) Ciao!




Kommentarer
Postat av: Fian med Choklad

Snygga naglar! =)

2009-10-03 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!