Tröttsamt


Hej allesammans! Hur har ni det i kväll? Själv har jag precis kommit hem, har varit iväg hela dagen, flängt runt kring halva stan och gjort ärenden så nu känner jag mig helt slut. Och som om det inte vore nog så har jag fått ont i magen också. Känns inte alls något vidare. Blir till att kurera sig framför tv:n ikväll med lite tända ljus och mys med P. Inte så dumt egentligen men givetvis drar ju magontet omedvetet ner stämningen lite. Nå ja, bara att hoppas att det ger sig snart.

Tröttis



Återkommer i morgon då jag har mindre ont i magen och något mer vettigt att skriva. Hoppas ni har en bra kväll :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Aj, krya på dig

2009-10-24 @ 21:08:45
Postat av: Malin

SV: Ja, precis nu när du sa det om att man mognar i rollen som mamma - se bara på hon StinaLee! Hon inte bara såg ut som en riktig fjortis för bara ett år sedan - nu ser hon och framförallt ÄR mycket mognade och ja.. hon har dendär mamma glorian och det tycker jag är så himla kul att se! :)

2009-10-24 @ 21:20:15
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Jessica

Förstår inte varför man ska sova sådär dåligt egentligen..



Och idag åkte Caroline ut :P Nu är det ju nästan inte värt att se programen längre för nu börjar ju alla man stör sig på vara utröstade :P

2009-10-24 @ 21:38:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Ma

Aj, aj! Låter inte bra med ont i magen.

Tiden är förresten ny idag, så du kommer ihåg.

Det gjorde inte jag! Uppe ten past six.

Sommartid!!!!!

2009-10-25 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!