Några timmar senare


Nu är jag hemma från hantverksmässan. Var riktigt roligt måste jag säga. Inte alls så tort och tantigt som det kanske låter hehe. Fanns jätte mycket fint, lite för mycket. Fanns jätte läckra designprylar som det bara kliade i fingrarna för att få med mig hem men jag lyckades låta bli. Allt var tyvärr inte så prisvänligt men om inte annat så kom jag hem med huvudet fyllt med inspiration. Givetvis så glömde jag kameran hemma så jag kan tyvärr inte bjuda er på några bilder.


Vidare så blir det en lugn kväll ikväll. Har inte riktigt hunnit vänja mig vid tanken ännu, det har ALDRIG hänt en Halloween förut. Det har alltid varit så självklart att bege sig in i dimman, umgås med vänner osv. Men någon gång ska väl vara den första att bryta trenden. Hade inte P jobbat så hade vi ju suttit där i kväll och ångrat oss om varför vi tog den sista cidern eller kanske shoten i baren och inte för att tala om den dundrande huvudvärken i morgon.

Istället ser vi tillbaka på gamla minnen från 2007, kvällen till ära.

Halloween


Sist men inte minst vill jag önska er en trevlig Halloween :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behöver inte alltid va så dumt att sitta hemma och kura heller :)

2009-10-31 @ 19:18:21
Postat av: Anonym

Jodu.. de va ju it direkt den mest normala sköterskan.. men håkan fick ju diagnosen svininfluensa över telefon.. han fick it ens komma in.. å de va här hemma de.. å de e ju som roligt att ja ha halsfluss å han svininfluensa.. :) hehe..

2009-10-31 @ 20:16:09
Postat av: Sinne

Är det du i den guldiga klänningen? Vad olik dig du var, men fin såklart :) fast det var ju trots allt två år sen så det kanske inte är så konstigt att du var lite olik dig:P

2009-10-31 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!