Överkörd av tåget


Ja det är så det känns på morgon. Har varit en sömnlös natt igen. Att jag inte vänjer mig, Suck! Har myst ner mig framför tv för att se vad som händer. Somnar jag eller vaknar jag till liv?, det är frågan. Skulle i och för sig satsa mina pengar på det sistnämnda men det återstår att se.

Så hur har helgen varit? Ja ännu är den inte över men så gott som. Söndagen räknas ju knappt. Det är oftast bara en seg dag för återhämtning av helgens bravader och lite sista uppladdning för den kommande veckan.

Här har som ni redan vet, inga större utsvävningar gjorts men det har dugit gott för mig. Som jag skrev i en tidigare kommentar så är partypinglan i mig som bortflugen hehe. Förstår inte hur jag orkade med att festa varje helg tidigare. Kan inte ha haft många hjärnceller kvar då det var som värst. Det fanns liksom inget annat i huvudet när det väl blev helg än att gärnet åka hem från jobbet, studsa in i duschen, börja klunka och sedan bege sig till förfesten som några timmar senare ledde in till krogen. Men visst var det en jäkligt rolig tid, Ooh JA! En period i livet som jag inte skulle ha velat vara utan! Det finns så mycket att nämna men jag hade bla aldrig träffat P om jag hade hoppat över min s.k. lekperiod och honom hade jag inte velat gå miste om :)

Tänk

Det händer att jag ibland tänker tillbaka på det som varit, att fasen vad kul man hade, vart tog allt det roliga vägen? Men så hinner jag ikapp mig själv och inser att jag har ett helt annat liv nu, ett liv som jag är nöjd med. Skulle man ha fortsatt i tidigare banor livet ut så hade man antagligen hamnat på någon anstalt för alkolister haha. Och vem hade velat det? Någon som känner igen sig i detta? Nä man ska vara nöjd och tacksam för det man har, det finns dom som har det betydligt värre. Sedan anser jag att man ofta rår för problemen själv. Ett flertal gånger i livet får man chansen att faktiskt välja vilket håll man går väl framme i vägskälet.

Men nu ska jag sluta analysera och åtegår till mitt. Är så lätt att det svävar iväg. Ha det bra så länge så hörs vi. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft en lugn och skön helg jag också, inte alls dumt

2009-10-25 @ 11:57:52
Postat av: Malin

SV: Ja oj vilken förändrig! :)

Jag var emot allt med barn jag med innan, sen träffade jag min nuvarande sambo för snart 2 år sedan och då fick jag träffa på hans kusin som då var 1 eller 2 år - så kär jag blev i den lilla ungen! Sen vända allt, barn är så goa och mysiga ^^ Jag längtar inte efter barn direkt, men jag ser det som en del i framtiden kan man säga ^^.

2009-10-25 @ 12:31:15
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Tina

Precis som du skriver är det nog bra att få ha en sån period i livet. Man måste få göra lite galenskaper att se tillbaka på :-P

2009-10-25 @ 12:42:36
Postat av: Malin

SV: Precis :)



Vi ska åka ut till Ikea om ett tag, ska strax äta frukost och göra vid mig :) själv då?

2009-10-25 @ 13:03:37
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Jessica

nja den har nog inte direkt varit bättre, lilla tösen tyckte det var morron halv 4..

2009-10-25 @ 13:51:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: jobbade till kl 12 så hann inte göra så mycket mer :P idag ska jag bara ta det lugnt och njuta!



Ha en trevlig söndag!

2009-10-25 @ 14:40:32
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Jessica

ikväll vet jag inte blir väl ensamma mamma söker :P sen kanske nån film lr så, har precis vart ut på prommis

2009-10-25 @ 16:35:14
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Fian

Du e söt du =)

2009-10-25 @ 17:28:25
Postat av: Jessica

haha ;) det är ju så :P

2009-10-25 @ 18:16:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Det blev aldrig ikea, har haft dov huvudvärk hela dagen, trodde det skulle gå över men det gav sig inte förräns nyss :/



Tänkte bara slappa med lite 2½ man ikväll ;D

2009-10-25 @ 18:31:13
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: jag jobbar på mcdonalds :P vad gör du då? jobbar eller?



Det tycker jag du ska fundera på ;)

2009-10-25 @ 22:50:20
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!