Som en ny människa


Efter dagens hemmaspa sitter jag nu här och knaprar på gårdagens popcorn som blev över i förhoppning om att jag ska få en nytändning. Är ju tyvärr så att sånt här många gånger ger motsatt effekt till en början, att man blir trött med andra ord. Känner mig väldigt lugn och harmonisk inombords. Alla måsten är som bortflugna. Kommer förmodligen inte lyfta ett finger förän det är dags att bege sig mot Lerbäcken för att hälsa på. Var riktigt länge sedan nu. Umeåborna är också på besök :)

Men inte att förglömma det positiva med att rå om sig själv lite och varför jag faktiskt gjorde det. Det är ju så gudomligt skönt förståss! Håret har återfått sin glans, fötterna är inte fnasiga längre, händerna är återfuktade, naglarna blänker, huden är babylen och ansiktet har fått en dos av ny energi och lyster. Kan inte bli mycket bättre!

Produkter


Varför gör man det inte oftare?




Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med hemmaspa! =) Och när du skriver om pop-corn ångrar jag att jag inte köpte det i butiken tidigare i dag ... stod nämligen och höll i en påse och funderade om jag skulle eller inte och det blev inte ... =)



SV: Den här gången var det mediespråk som tentades, typ svensk grammatik =P Inte så intressant direkt ...

2009-10-21 @ 16:23:12
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så skönt det låter.. Man kanske också skulle ta och ordna det någon dag.. När man har tid hehe :-P

2009-10-21 @ 16:43:36
Postat av: Malin

SV: Jag mår strålande :) Vad händer ikväll då?



Ja eller hur, ingen ser ut så. Att redigerarna inte ser det själv - patetiskt!

2009-10-21 @ 17:32:41
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

ja men visst alltså haha:) är du sugen på en promenad på ett tag?:)

2009-10-22 @ 08:23:15
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

sv: portfolio :) alltså, alla som är medverkande - makeup artist, fotograf & modell får fotona till sina portfolios!

det här var första gången jag fotade som "riktig" modell - så jag vet inte riktigt vad han ville få fram, förutom just i speciella bilder är det en "känsla" man vill få fram. bilderna jag lagt upp hittills är inget bra exempel, men det fanns många fina bilder med starka, tydliga uttryck! :)

hoppas detta var svar på frågan!

2009-10-22 @ 10:14:49
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ah vad mysigt ^^ Ja googel är inte bara bra för att söka info, det kan roa med haha :D Allt bra idag?



Jag ska snart göra iordning frukost och sen ska jag tvätta 12-17 dudå? :)

2009-10-22 @ 10:26:12
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nice med hemma spa ;D

2009-10-22 @ 10:27:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Jasså, vi har helt okej tvättstuga fast det är bara en maskin i varje tvättrum vilket är skit dåligt. Hade gått mycket snabbare om man hade kunnat tvätta två maskiner i taget :/

2009-10-22 @ 11:36:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!