Vardagslyx


Prinsessa


Har sovit som en prinsessa i natt, varför kan man inte få göra det varje natt? Nä, man kanske skulle bli allt för bortskämd.

Hur har ni det då?
Är ni pigga, trötta, glada eller ledsna? Själv känner jag mig på strålande humör :) Ändå jobbar P och jag har inga planer för den här dagen heller.

Ska passa på att utnyttja det och ta mig lite egentid. Ja, jag ska ha mysigt här hemma för mig själv. Pyssla om mig lite extra. Göra sånt man helt enkelt inte brukar tycka sig ha tid med så som att sätta inpackning i håret, använda bodyscrubb och smörja in sig ordentligt, göra lite pedikyr, använda peeling och lägga på ansiktsmask och göra en mer djuprengörande rengöring än vanligt och putsa till naglarna lite :) Allt detta till några ljuva toner. Är bara massagen som fattas, men den kan ju vara svår att ta tag i själv. Kanske att P ställer upp ikväll?!

Ha en underbar dag så hörs vi senare. Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra med dig idag? :)

2009-10-21 @ 12:24:23
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: P

Jag ska kolla agendan, men har jag en lucka där kan jag boka in dig på en helkroppsmassage! =)

2009-10-21 @ 12:36:31
Postat av: Ida

Gud så härligt det lät

2009-10-21 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!