En härlig morgon


Kom hem från en skön morgonpromenad för drygt en och en halv timme sedan. Det var jag mot solen och den friska luften.

Malmis

Tyckte den gamla sidan av Malmudden speglade sig så fint i vattnet när jag gick förbi.

Så varför inte ta en bild?



Nu blir det till återhämta sig en stund och kika på Days of our lives och sedan studsa in i duschen. P jobbar delat pass idag så han kommer hem efter tolv. Då bär det iväg mot Leris för att hämta Kerstin och sedan mot stan för att bocka av några ärenden. Ska bla in på banken och till galerix och visa upp ett fel på en utav tavlorna som vi nu äntligen hör och häpnad har fått upp på väggen :) Sen blir det förmodligen till att trilla in på några andra butiker också när vi lika har vägarna förbi.

Ni får ha en fin dag! Kram på er




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nopp.. han ha bara en uppkörning på släp kvar å sen e han klar.. men då ha han mest troligt ett jobb som väntar där uppe iställe ju.. :)Ja ha som kommi på att han kanske it vill va hemma.. :) hehe.. nä.. skämt å sido.. de e ju som en bra grej å ha lastbils kort.. å ett jobb e ännu bättre.. å i dagens läge få man ju som ta de som finns å vi ha ju it så mycke som håller oss fast här heller så..:)

2009-09-08 @ 14:07:33
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!