Ett ansiktslyft


Ni som har kikat in här i natt eller idag på förmiddagen har förmodligen tänkt what a hell? vad är detta? Lite rörigt kanske? hehe. Här har ni anledningen. Tyckte det var dags för lite uppdatering av bloggdesignen. Det har tagit en massa timmar att få till allting eftersom man inte är någon datahacker precis. Men det var det helt klart värt. Känns nytt och fräscht igen. Får tacka P och Jonas för deras tappra insats. Hoppas ni gillar den :)

Gamla loggan

Gamla loggan. Vilken tycker ni bäst om?


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser jätte fin ut :)

2009-09-27 @ 20:01:07
Postat av: Jenny

Hehe.. ja den va ju så tråkig.. :) men de tog ett tag innan ja fatta hu man sku göra.. :P man e ju it allt för smart.. :D hehe..

2009-09-27 @ 20:15:51
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Fian

Snyggt jobbat! =)

2009-09-28 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!