Godmorgon världen


Här vaknade man upp till regn på morgon. Men för en gång skull hade jag tänkt låta bli att deppa för det och njuta av en lugn och skön dag istället. Man har blivit på tok för bortskämd av sommarens fina väder. Men visst hade det gärna fått låta bli att regna ;-P
Håller bara tummarna för att det är fint tills på fredag då vi hade tänkt åka iväg på en shoppingtur när P är ledig. Ser man på väderprognosen ser det dock lite osäkert ut. Men det är bara att hoppas på det bästa. Stan är ju kanske inte något man direkt föredrar om det öser ner. Men,men vi får väl se.

Kan inte förstå vad jag har gjort som har så ont i ryggen, det vill inte ge sig. Börjar närma sig en vecka nu och det blir inte bättre. Kan inte minnas att jag stött i mig i något heller men förhoppningsvis så ger det sig så småning om.

Nu ska jag återgå till tv:n en stund. Hoppas ni får ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!