Jag ger upp


Har inte sovit bra i natt heller. Samma visa igen. Verkar inte vara meningen så det är väl bara att gilla läget.

Har satt mig till rätta i divanen för lite morgontv och sedan blir det att ta tag i dom dagliga morgonbestyren innan det är dags att ta vara på ytterligare en dag.

Har inte hunnit smida några direkt planer men P är ledig så något ska vi nog hitta på fram till dess att jag ska åka iväg till Sofia kring 16.00. Ska fördriva någon timme hemma hos henne eller evnetuellt ta en snabbfika på stan innan det är tid för att plocka upp Hannah som slutar jobbet för att sedan bege oss mot kvällens Mary Kay party 18.30. Blir nog riktigt trevligt!

Men nu ska jag återgå till mitt. Vi hörs senare folks, Ciao!




Kommentarer
Postat av: Malin

vilken tjusig design du har fått dig=)

2009-09-29 @ 16:42:43
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: Malin

haha jajjamensan:) är du inte lite sugen?:P

2009-09-30 @ 00:12:52
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!