Mycket riktigt...


...Fick mer ont i ryggen igen. Inte så där olidligt men det räcker och blir över i alla fall. Kan inte riktigt förstå vad jag har lyckats med. Men,men

P hade ett delat pass idag så han ramlade in kring 12 tiden för att vara hemma ett par timmar. Hade precis tagit mig en välbehövlig dusch och efter att ha gjort mig i ordning passade vi på att fixa hem lite krubb till en nästan tom kyl. Därefter åkte vi till Lerbäcken för att tvätta bilen och sedan hjälpa P:s mamma att laga mat som är i lite halvtaskig form.

Nu några timmar senare så har herren återgått till arbetet och jag har myst ner mig i soffan för att surfa runt bland lite bloggar och slötitta på tv. Vanligtvis brukar jag känna mig rastlös men ikväll känner jag bara lugnet och rår om mig själv lite och vet ni vad... JAG GILLAR DET!

Shaktimattan
På en stund åker nog spikmattan fram igen, dags för ytterligare avslappning.


Men först en stund för uppdatering. Är alltid lika kul. Kan heller inte låta bli att småkika lite på sista minuten resor. Hur underbart skulle det inte vara att få åka iväg till värmen lite?? Men inte riktigt ännu ;-P

Kram på er :)





Kommentarer
Postat av: Fian med jordgubbar och melon

Myspysen där hihi

2009-09-03 @ 19:48:07
Postat av: Jenny

Nja.. både och.. e ju som skönt å ha sovrummet på övervåningen.. :) ja vet it.. typ närmare 60 tro ja.. :)

2009-09-04 @ 17:50:23
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men den va it så jobbig å dammsuga faktiskt.. :) nå den va på typ 88 tro ja.. så den va lite större.. :)

2009-09-05 @ 12:25:59
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nå i helgen händer de it så mycke tro ja.. ska te stalle åsså ska ja försöka packa upp lite grejor å jobba en sväng imårrn.. : sj då??

2009-09-05 @ 12:27:24
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!