Skinande rent


Ja inte blev det ju tidigare bloggat idag heller men vi har haft fullt upp sedan uppstigning. Började dagen med en promenad direkt från sängen och därefter åt vi lite fukost och sedan har vi städat här hemma idag. Alla eventuella luddiga husdjur är väck från skrymslen och vrår och resten har också återfått sin vanliga färg. Ja helt dammfritt har det faktiskt blivit! Kanske inte ett allt för tillfredställande göra men gud så skönt det är efteråt. Jag avskyr när det är stökigt. Blir bara på dåligt humör :-P

När lägenheten var fylld med doften av skurmedel och allt var skinande rent så åkte vi och handlade hem lite mat inför den kommande veckan och nu sitter jag äntligen här hehe.

Tero och Cenitha trillar strax in genom dörren. Det blir grillning ikväll och lite allmänt umgänge. Ska bli trevligt!

Ja när man talar om trollen. Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Oki.. de lät ju it så dumt me grillat inte.. :)

2009-09-13 @ 23:20:29
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!