Fredagsplaner


Efter gårdagens inlägg åkte vi iväg för att träffa Sara och Nicklas. Ja Tyra hade gått och lagt sig. De såg ut att ha det bra och vi tittade på roliga filmklipp och berättade alla möjliga lustiga historier så vi skrattade hysteriskt mest hela tiden. Vårat liv förlängdes minst sagt med ett par år :)

P jobbar till 17 idag och därefter åker vi direkt till Leris igen för äta middag och hinna träffa Umeborna lite till innan dom tar sitt pick och pack och åker hem i morgon. Det ryktas om att det blir tacos till middag. Gott,gott! Vad har ni för planer så här på en fredag?

Vidare så fick jag precis ett samtal från Ingela. Börjar vara några månader sen vi pratades vid sist. Hon trivdes tydligen jätte bra med det nya jobbet i Strängnäs vilket var jätte roligt att höra!

Nu ett samtal senare funderar jag på att ta mig ut för en promenad. Är riktigt häligt väder ute! Men först lite lunch.

Vi hörs senare, Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!