Morgonstund har guld i mund :)


Gick ut på en morgonpromenad i samband med att P åkte till jobbet i morse. Till en början var det mycket fridfullt. Tystheten och fågelkvittrandet var som musik för öronen. Det var otroligt friskt och skönt ute. Så småningom började området vakna till liv. Folk slog upp ögonen, öppnade upp fönster, tog ut sina cyklar/bilar och begav sig till jobb och skola. Tänk egentligen vad mycket fint man missar när man sover för länge. Morgon timmarna är på tok för underskattade.

Ryggen kändes aningen bättre på morgon men så här en promenad senare börjar jag undra om det var en sån bra idé att gå ut. Trodde att det skulle vara bra att få röra på sig lite men vi får väl se hur detta utvecklar sig.

I gårdagens final av So you think you can dance fick vi se alla från top 20 igen och några av säsongens bästa danser. Bortsett från dom stod givetvis finalisterna på scenen men efter att först Kyla och sedan Even blivit bortvalda stod det slutligen mellan båda mina favoriter, Jeanine och Brandon. Hade nog själv kunnat sitta i juryn :-P Men självklart kunde bara en vinna och vinnaren blev Jeanine Mason.







Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa.. de måst vi ju göra.. :) jag hatar oxå å flytta speciellt när man ska in i en mindre lägenhet ju.. hojja.. nå allt e flyttat så nu ere bara å packa upp allt å se vars man ska få plats me allt.. Känns som litet på nå vis med en våning bara.. ha ju haft en lägenhet med övervåning oxå.. :)

2009-09-03 @ 11:35:46
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!