Fult blir till fint


Nu börjar dagen gå mot sitt slut och energinivå börjar sakta men säkert rinna ut. Nu är det bestämt kväll hemma hos oss!

Såg att Simon & Thomas har premiär för sitt nya program "Sveriges fulaste hem" ikväll. Hade tänkt ge det en chans eftersom de där knäppgökarna har sina stunder. De har i sina tidigare program faktiskt lyckats göra endel klockrena projekt som från början fått en att rynka lite på ögonbrynet. Sedan finns det givetvis fall som varit raka motsattsen också. Men,men vi får väl se vad de har att bjuda på den här gången!

Hur ser det ut för er i veckan, något speciellt inplanerat? För min del är det än så länge rätt blankt. Veckan är som en öppen bok och givetvis välkommnas förslag ;) Någon som är ledig och kanske vill ta en fika? Nå ja det är oftast de spontana påhitten som är dom roligaste. Kommer tex att tänka på Skellefteå trippen som trots tvivel blev en riktigt trevlig dag.

Sist men inte minst vill jag tacka Tero och Cenitha för gårkvällen eftersom jag glömde göra det i förra inlägget. P hälsar också så gott. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig!

Dags att återgå till rutan. Ha det fint!





Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

okej :) va trevligt! Ja, är det samma? finns bild i bloggen nu :D

2009-09-15 @ 14:23:32
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Cenitha

Tack själva! :) Jag tror kanske det är våran tur att stå för middagen nästa gång? :) Vi får ta och styra upp det någon helg!

2009-09-16 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!