Societeten från Kalix på besök


Hämtade upp Sussi,Janne och Alicia på Englunds kring 13 tiden och fortsatte vidare mot stan. Började med en lunchbuffé på Exotic. Mycket gott!

Exotic

P och Janne hugger in


Mätta och belåtna fortsatte vi för att shoppa. Killarna gick åt sitt håll medan vi brudar gick åt vårt. Plöjde igenom butik efter butik och hamnade så småningom på Scorett och hittade de fulaste skorna någonsin.

Skor

Vill med dessa skor ge er en tuff utmaning. Kan ni hitta något fulare?

Stövlar

När chocken hade lagt sig hittade jag däremot ett par skitsnygga stövlar. Tiamo 899:- Bilden missvisar dock då klacken och sulan är mörkbrun så dom är mycket snyggare i verkligheten. Eller vad tycks?


Efter stan åkte vi ut till Barnens Hus och Toys 'r' us. Undra just vem som hade roligast!?

Lillan och grabbarna

När det var färdigshoppat åkte vi hem till oss för att vila benen en stund innan dom nu har satt sig i bilen för att rulla hemåt igen. Undra om man kan ha annat än trevligt med dom där tre :)

 

Måste kila, ha det fint!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jäkligt snygga stövlar

2009-09-10 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!