Söt post


Hej vänner! Hur har ni det?

Själv kom jag just knallande hem från tandläkaren. Hade tid klockan 9 på morgon och väl klar där svängde jag förbi en snabbis på apoteket på vägen hem. Men nu är det äntligen avklarat. Är väl inte direkt någon hemlighet att jag inte är något fan av det där stället.

Ska snart göra mig lite lunch så jag hinner svälja sista tuggan innan Sofia trillar in för ett besök. Ska bli trevligt :) Får se vad vi hittar på.

Fick ett så sött inbjudningskort med posten idag. Syns dock lite dåligt. Är självklart mycket finare i verkligheten men jag var bara tvungen att fota det. Var en sån fin dikt med. Nu dröjer det inte länge tills Lillan får namnet Alicia på riktigt " I Faderns, Sonens och den Helige Andens namn" och därmed även blir medlem i svenska kyrkan hehe.

Dopkort

Vi tackar så mycket för inbjudan :)



Nu ska jag kila iväg för lite lunch och sedan börja göra mig i ordning och ta på mig något annat än morgonrock. Det är väl ändå nackdelen med att få besök? Tycker ni inte :-P

Nå vi hörs senare. Ha det bra så länge!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Nå ja e ledig ganska mycke ja.. :) Ha it allt för många pass per månad.. åsså varannan helg.. så i helgen jobba ja plus månda.. :) sen e ja ledig några dagar igen om ja it kommer ihåg helt fel.. :)

2009-09-09 @ 14:10:52
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!