Boooring...


Hej allihopa, nu har de blivit eftermiddag. Tiden tar väldigt små kliv idag, känns som dagen hittils har tagit en evighet. Tristessen har vuxit sig stor och den verkar ha drabbat P ganska hårt. Hittade honom i köket där han satt och surade och spelade något töntigt spel på Ipoden. Kunde inte göra annat än att skratta :) Men nog tusan var han söt för det hehe. Passade på att påminna honom om att jag har det så här ganska ofta då han jobbar och inte jag. Nå ja, får väl se vad som kan få den här dagen att vända. För just nu känns det...

...ganska hopplöst

Bored

Ja ungefär så här känns det :-P


Vet en dundermedecin som för det mesta funkar, men det är väl inte av det nyttigaste laget :-P Är första gången på länge som jag känner att det skulle sitta fint med en sockerchock. Men,men nog om det.

Ska återgå till televisionen en stund. Ciao!





Kommentarer
Postat av: Fian med jordgubbar och melon

Bit ihop, härda ut!! =) Så vacker bild förresten ;)

2009-09-06 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!