En lunch senare


Kniv

 

Maten smakade och mätt och belåten knackade Sofia på dörren. Hon landade som planerat kring 14. Har suttit i köket och grävt i oss massa frukt och grönt och nu slog vi just ner rumpan i soffan istället för att slippa träsmaken.

Eftersom det går lite trögt att få ihop raderna tänkte jag passa på och skriva vad Sofia precis uttryckte sig. Då säger hon så här:
- Sandra hur gör du egentligen?
- Eh va?
- Jah det ser ju ut som om du har jättetuttar!

Efter en lång stund av garv fortsätter Sofia:
- Ja, jag tänkte om du hade något trix?
Då drog jag snabbt ihop koftan och med det lämnade vi samtalsämnet med ett gott skratt. Men Sofia, hon påstår sig fundera än hehe.

Undra vad som fick henne att fastna med blicken just där?! Ja menar så stora är dom ju inte. Mitt tips till henna lär väl bli att gå upp ett par kilon i vikt. *Asg* För i min bh hittar hon då inga tubsockor och inget annat för den delen heller.

Nå ska återgå till en helt flippad Fia! Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftig bild :)

2009-09-09 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!