What a hell?!


Sitter och kikar på tv3 och får syn på den nya loggan, när kom den dit?

Nya tv3 loggan

Vad tycker ni om den nya tv3 loggan?

Själv tycker jag nog inte att den är någon höjdare där uppe i högra hörnet. Den är faktiskt rätt tråkig och opersonlig och uttalar inte mer än just 3. Hade också varit intressant att höra vad syftet är med strecket under loggan för det måste ju finnas en idé med det? Läste någonstans att inspirationen ska vara hämtad från SVTs logga för kanal 2 från tidigt 80-tal men hur vida det stämmer eller inte har jag ingen aning om.
Läste också en ganska rolig kommentar av en snubbe som tyckte det var bland det fulaste han sett som sa att den nya loggan kanske var en lysnade strategi eftersom den får uppmärksamhet och därav gratis marknadsföring som för tv kanalen är värd flera miljoner. Så ful reklam kan vara bra reklam :-P

Nå ja man kanske vänjer sig. Är ju kul att dom försöker i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!