En påskhelg senare


Ja då var vi på hemmaplan igen. I morgon återgår vi till vardagen, tack och lov! Påsken har kort och gott bestått av tårta eftersom pappa har fyllt år, påskägg och ännu mer snask. Det är ett under att det inte väller ut ur öronen vid det här laget. Bebis lär ha fått sin första sockerchock :-P Men nu är det som tur var ett år till nästa gång.

I allt detta så har vi också hunnit med lite familjehäng, en kväll hos Karro och Jocke och sist men inte minst så har vi varit och träffat bebis tremänning som idag är två veckor gamal :)

Hampus

En liten Hampus fick det bli

 

 

Men nu ska jag sätta mig i bilen för en mindre inhandling för att fylla ekot i kylen. MJÖLK står högst upp på listan för att mildra halsbrännan som är här igen. Jag kanske borde inse att piller iller inte skulle vara någon dum idé att ha hemma.

 

Nå ja ni får ha en bra kväll. På återseende!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha känner igen mängden av godis :-P

2010-04-05 @ 21:29:04
Postat av: Jessica

piller är en väldigt bra idé lr e väl tuggtabletter egentligen ;)

2010-04-05 @ 22:17:07
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men snart kanske du tar dig ut iaf ;)

2010-04-06 @ 11:23:55
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Emelie Gustavsson ;)

Åh där är ju jag och snuttisen :) Det var jätte trevligt att ni kom förbi en sväng! Vi ska åka till Luleå imorgon på en liten shoppingsväng så då hör jag av mig om vi hinner komma förbi en sväng, och om jag kommer ihåg :S du vet minnet ;)

2010-04-07 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!