Hemskt mycket tordag idag


God eftermiddag allesammans!
Hur har ni det? Här händer det inte så mycket. Jag har precis slagit ner rumpan i soffan efter en välbehövlig dusch och blev som vanligt dödstrött. Är det en rimlig tid att lägga sig för natten tror ni?

Solen har skinit från en klar blå himmel idag och jag och Rizzo tog oss en härlig promenad tidigare... Jag bara ler och myser! Jag önskar att man kunde få ha solen i ansiktet hela tiden. Det är så energigivande.

I morgon eller rättare sagt i natt får vi äntligen klarheter kring lägenheten vi var och kikade på för evigheter sedan känns det som. Kan inte förstå hur lång tid det har fått ta egentligen. Blir det flytt eller inte, ja det återstår och se!

Nu ska jag fortsätta mysa till bebis bök och stök i magen. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ibland hade det verkligen suttit på sin plats att lägga sig 6-8 timmar för tidigt :-P

2010-04-29 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!