Våran dag


Idag är det min och P:s dag.
Ytterligare ett år med blod svett och tårar har passerat för att inte tala om alla stunder med hysteriskt skratt :)

Hjärta

Framtiden är vår och det kan bara bli bättre!


Började dagen med att sälja bort våran säng vilket minst sagt gick undan i krökarna. Lade ut den på blocket igårkväll och 25 minuter senare var den såld. Det kan man kalla flyt! Och andra sidan så hade vi inte riktigt räknat med att det skulle gå så fort så nu är vi sänglösa i ett par dagar fram tills dess att vi får hem den nya skönheten. En 1,80:s kontinentalsäng som förhoppningsvis ska bjuda på skönare nätter, främst för mig och min värk. Är övertygad om att bebis också kommer tycka om den :)


När affärerna väl var klara åkte vi till Lerbäcken och vi har suttit och lapat sol på altanen i flera timmar. Grymt härligt! Sara, Niklas och Tyra kom också förbi och vi grillade hamburgare till lunch.

Nu däremot håller P på med hemlisar, jag undra vad han gör!? Ni får ha en bra kväll! Kram




Kommentarer
Postat av: Marie

Oj det gick undan. Det var närmare än rekord tror jag hehe.

2010-04-12 @ 11:02:11
Postat av: Sara

Hoppas det trillar undan i kön så ni får lägenheten! Och grattis på eran dag också för den delen! Hoppas den var mysig!:-)



Skicka in papperna till FK så fort som möjligt om du inte gjort det! Alltså moderskapsintyget. Gjorde det i slutet på januari, fick hem arbetsgivarintyg ett par veckor senare. Sedan tog det ett tag för mitt sega lönekontor att fylla i men skickade in det för ett bra tag sen i alla fall. Och har inte hört ett ljud! Provat logga in på Mina sidor, står inget där heller. Suck... Måste börja ligga på dom, närmar sig ändå BF. Och brukar alltid behövas massa kompletterande uppgifter etc. Suck igeeeen!

2010-04-12 @ 16:49:41
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!