Efter flera timmars skrikande


Det var trötta ögon som öppnades på morgon för att göra sig klar för Nolia mässan i Piteå. Stackars gossen har haft jätte ont i magen och fick släppa världens pruttar hela gårkvällen, riktiga karlapruttar och har bara stökat och grinat största delen av natten. Vissa stunder var helt hysteriska. Hujja!

Lyckades efter ett evigt vandrande fram och tillbaka i lägenheten söva honom i ett par timmar innan det var dags tidigt på morgon igen. Efter ytterligare lite sömn var det bättre och han somnade till och med själv liggandes på soffan efter att ha ätit och det ska jag säga er inte händer ofta- typ aldrig. Måste ha varit helt knäckt, minst sagt en utslagen hjälte.

Från soffan till babyskydd och ut i bilen.

Väl framme på mässan var det stekhett ute och inte en tillstymmelse till blåst. Puuh! Emilio var det bara att lyfta över till vagnen som så gott sov vidare, väldigt gott då han inte förän 5 timmar senare vaknade för mat och sedan nöjde sig med vagnen resterande av dagen också. Ett nytt rekord är slaget :) Frågan är bara om vi har natten att "tacka"?

Sova



Nu däremot är det mys för hela slanten. Det är stora ögon som ligger och tittar upp på mig i famnen. Resten av ansiktet är gömt bakom en mycket god tutte - Gullunge!

Tv:n kallar. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Men sötkillen nummer ett! :)

2010-08-15 @ 22:28:11
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Och angående skolan - ja riktigt kul, men jag har ont i magen varje kväll av att veta att jag måste vara utan Klara. Jag håller seriöst på börja gråta bara av att tänka på det. Jag vet inte hur jag ska kunna fara iväg och lämna henne :(



Jag måste tillbaka veckan efter måndag-onsdag men då tar jag med dom båda två. Aldrig att jag far iväg två nätter till utan henne när jag har tvingats överleva 5 dagar!

2010-08-15 @ 22:31:10
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha nej någon moppe ska han inte få före jag kommer och hälsar på. då är ju jag gråhårig:P kul att äntligen fått se gossen även om det bara var som snabbast. tycker bestämt att jag måste få komma och se den nya lägenheten snart;P kram

2010-08-16 @ 01:07:04
URL: http://justbyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!