Ett nybadat charmtroll


Som ni ser så försöker jag kompensera er för den sista tidens dåliga uppdatering genom att skriva mitt andra inlägg för dagen. Jag minns knappt när det hände sist.

Har haft en rätt lugn och skön söndag, tvättat och badat Emilio. Nu är han inte bara snygg utan ren också hehe.

Nybadad

Gullunge


Bortsett ifrån det så har vi varit och hälsat på Sara, Robert och lilla Livia ikväll vilket var mycket trevligt. Det är svårt att tro att Livia bara är en vecka äldre än Emilio, ja prick en vecka faktiskt då hon är född på nationaldagen. Hon är stor i gemförelse, så mycket mer ett barn än våran bebis. Tänk vad veckorna i magen kan göra. Emilio kom tidigt och Livia låg och mös två veckor på övertid. Nå han kommer sakta men säkert ikapp.

Nu kallar tv:n, P ropar att filmen börjar. Godkväll med er!




Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vet riktigt dåliga är vi :( Tyvärr. Ja men de hade vart kanon om ni hinner de :) Ja är ledig onsdag och torsdag och börjar kl 16 på Fredag. För vi vet inte vilken tid vi ska börja rulla en nästa fredag är de dåligt väder kanske vi startar tidigt på morgonen annars åker vi på eftermiddagen. Ja vi har inte planerat såå långt och som sagt beror de på vädret, är de varmt vill då inte ja sitta i en bilutan AC!

2010-08-09 @ 11:06:06
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hehe så bekymrad men söt :D

2010-08-09 @ 13:06:19
Postat av: Sinne

Jaa! Det är ju inte varje dag man bor på hotell. Sist var nog i Bulgarien för 100 år sen :P



Jaa, och skönt att veta vad jag ska göra ett tag framåt nu. Jag hade inte så stor lust att börja jobba för vik förmedlingen igen kan jag lova. 30 augusti ska jag befinna mig i Umeå :)



Visst är det, så jäkla skönt att vara 2 stycken :D

2010-08-09 @ 19:46:34
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Men sötnosen där, ondrynkan framme igen! Fundersam på vad päronen utsatt honom för ;-) Vad kul att ni kom förbi! Får vi komma till er och spana in eran lägga nästa gång :-) Hur har det gått idag, blivit bättre på gnällfronten eller fortfarande famnen som gäller?

2010-08-09 @ 22:59:08
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Fian

Så sööööt bild! =D Gullunge!

2010-08-10 @ 19:13:22
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Men shit så jävla söt! :)

2010-08-11 @ 15:31:21
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!