Vill önska er...


God Jul


Hoppas ni får en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Karro

Hihi så söt. God Jul!

2010-12-24 @ 21:00:19
Postat av: Anonym

Vilken gullig liten tomtenisse :) God Jul på er med!

2010-12-24 @ 21:08:09
Postat av: Carro

Gud såååå söt :)

2010-12-25 @ 20:39:18
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: ah okej :) blev inget 3D för oss heller, men nästa barn skulle jag vilja testa det :)



Hoppas ni haft en mysig julhelg!

2010-12-26 @ 17:57:55
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: maria

Absolut, tomten var mycket snäll. Men han hittade inte hit i år. Men klapparna lämnade han i allafall :P Hehe Hade ni en snäll tomte då?

2010-12-27 @ 12:21:30
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Therese & Ronja

Åhh, en sån fin kille, som kan sitta också!! Hoppas ni hade en härlig första julafton tillsammans!

2010-12-28 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!