Bola Gravidsmycke


Hej hur har ni det?
Själv tar jag det lugnt en stund efter att ha varit på möte på AF på morgon, närmare bestämt 8.30. Gäsp! Åkte in till stan med P och promenerade sedan därifrån till mötet. Termometern visade -20 grader. Brr! Som tur var så hade solen vaknat till liv när det var dags att promenera hem. Ja det var faktiskt riktigt skönt trots att kylan bet lite i kinderna.

Vidare så köpte jag ett så fint gravidsmycke förra veckan på Hafa. Handgjort och helt unikt vilket gjorde det lilla extra :)

Gravidsmycke


Men nu är det dags att börja fundera på lunch. Ha en mysig fredag!




Kommentarer
Postat av: ma



vad fint det ser ut, halsbandet alltså!

2010-02-12 @ 12:52:30
Postat av: Maria

Det var jätte fint halsbandet. Skiljer sig verkligen från annat man sett.

2010-02-12 @ 13:07:56
Postat av: Karro

Fint! Va görs annars ikväll?

2010-02-12 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!