Cheers!


Godkväll, hur har ni det? Här skålar vi i äkta Coca-Cola av finaste sort :) Det kan gott behövas för att varva ner och slappna av efter en heldag på stan. Milen känns verkligen i benen :-P

Skål


Hur har ni haft det under dagen? Förutom att ha plöjt igenom stan så har vi varit ut och ätit chinamat ikväll efter att ha vänt i dörren på The Bishop Arms då decibellen var lika hög som på ett högstadiedisco vilket inte alls kändes lockande.

Mätta och belåtna gick vi därefter tillbaka till hotellrummet för att tränar oss svettiga med Henrik Dagård.... eller kanske inte. Var mest en rolig detalj i rummet. Men vem vet, kanske man kör ett pass i väntan på Curlingen som börjar klockan 00.00?!

Hantlar


Men nu Lets Dance och Solsidan. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! Kram




Kommentarer
Postat av: Sinne

Så mysigt med hotell och allting! :) Jaha, är du också os intresserad? Jag är nog den enda människan som inte är det haha :)

2010-02-26 @ 22:20:57
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Förstår det! Jag vill också fara iväg! :) Haha okej. Ikväll är den där kvällen när jag ska ut och äta och dricka vin, HALLELUJA! Vi måste ses när du kommer hem :)



Jo vi har klarat oss hyfsat, jag har varit lite halvhängig men ingen riktig förkylning. Har ni klarat er? Har hört att halva stan är snoriga :(

2010-02-27 @ 15:57:11
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!