Och så var det måndag


Kom hem till Luleå igår igen. Helgen är över och P har återgått till arbetet. Har ni haft en bra helg? Det har vi. Blev som sagt middag hos Sussi och Janne i lördags och därefter åkte vi på kalas till Karro och Jocke vilket var jätte trevligt. Men kvällen var inte över där....

Fika hos Karro & Jocke

Ja, jag gillar när saker och ting sker lite impulsivt. Vi åkte väl kring 22 och var hemma vid 00.30 :) Och ingen direkt träningsvärk visade sig dagen efter heller trots att jag inte spelat sedan högstadiet. Peppar peppar! Dagen i övrigt blev lugn bortsett ifrån att vi satte oss i bilen och rullade hemåt i ett jäkla skitväder. Vissa sträckor var sikten verkligen lika med 0. Men,men vi tog oss hem välbehållna om än jag inte kunde börja slappna av förän vi hade svängt av E4an.

 

Idag däremot så har jag inga direkta planer och jag tror det ska få förbli så och ta det som det kommer och eventuellt ta en promenad på en stund. Solen skiner och det ser riktigt friskt ut utanför. Men först lite slötittande på tv.

 

Ha det fint, Ciao!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt med badminton. Det var inte igår man körde..

2010-02-01 @ 13:47:01
Postat av: Jessica

snacka om att tiden går fort det är då man inser att man själv åxå blir äldre..



Hatar sånna där människor som kanske skulle nöjt sig med en leksakshund eller en katt kanske.. eller varför inte ett marsvin eller nå sånt.. en kanin klarar dom nog inte ens av..

2010-02-02 @ 11:51:19
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Alex

Här har helgen varit lugn. Har inte gjort ett skit egentligen.. Men ni verka ha haft fullt upp i alla fall :)

2010-02-02 @ 12:18:35
Postat av: Jessica

Jo det är ett riktigt skitväder.. måste dock ner på stan och hämta ut hundarnas täcken..

2010-02-02 @ 13:13:34
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Josse

Rätt gissat, det var äpple hon smaskade i sig :D



Verkar som en trevligt kväll det.. ser ju en liten söt Alicia på bild också :) Kramar J

2010-02-02 @ 18:32:32
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!