Sista kvällen hemma


Ja i morgon bär det av... Ser verkligen fram emot det, ska bli grymt kul!

P har jobbat delat pass idag. Han har precis åkt tillbaka för de sista timmarna efter att vi klämt i oss en middag med lite sting. Närmare bestämt Chili con carne. Det var flera år sedan sist.

Vidare så har vi gjort bort och handla inför i morgon då vi hade tänkt ta med oss lite färdkost. Pålägg för att kunna göra några dubbelmackor, ja ni vet sånna som man gör i ett mackjärn och sist men inte minst lite frukt till att slica upp. Både gott och enkelt!

Vad har ni för er ikväll? Här lutar det åt att vicka omkull på soffan nu för att försöka bli kvitt både värk i axlar, nacke och huvud. Något som spökat i stort sett hela dagen. Börjar vara dags att återhämta sig, så man förhoppningsvis är fit for fight till i morgon.

Värk



Håll era tummar, godkväll!




Kommentarer
Postat av: Em

Hej :) Jag hitta din blogg genom Sinne! Vad flummigt att ni också ska iväg, jag och sambon åker till Ume på fredag och ska bo på hotell. Fast Botnia hotell, ska bli skönt som fasen att komma bort och bara koppla av och äta gott! :)

2010-02-24 @ 06:57:47
URL: http://emsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!