Vart är min rullator?


Har just kommit in efter en andra promenad. Den här med sällskap. Mötte upp Cenitha och Klara vid Golfängen och traskade vidare runt sjön men det var med trötta steg jag tog mig fram den sista biten. Det känns verkligen som om jag har gjort mitt för idag. Är helt slut! Tar mig fram som en krokig gammal tant efter att ha stelnat ihop totalt. Nå ja..

Har myst ner mig i soffan med en eftermiddagssmörgås och ett glas vatten för att ta igen mig lite. Om jag orkar ska jag försöka ta mig i duschen på en stund, något som var meningen att jag skulle göra för flera timmar sedan. Men,men planer är till för att ändras :-)

Vad har ni för er?




Kommentarer
Postat av: Sinne

Jag höll på DÖ sista vägen, jag blev skithungrig. Verkligen döhungrig, på svimningsgränsen ungefär. Haha, Tero fick komma ner och bära upp Klara och jag flög ur kläderna för att äta :) Du är så duktig som orkar gå två gånger och allt!

2010-02-13 @ 18:03:00
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Vet du! Min karl jobbar kanske inte nästa helg! :) Hoppas han är ledig och det blir fint väder dååå!

2010-02-13 @ 21:14:37
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Tur vi tog oss hem! :) Han kanske skulle byta helg med en på jobbet men det var inte säkert det gick för dom har inte samma kompetens. Hoppas det blir sååå! :)

2010-02-13 @ 21:39:36
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!