2 och en halv timme till avgång


Hej vänner! Hoppas allt är bra med er. Nu är både morgonsysslor och tv tittandet över för den här morgonen. Det är dags att studsa in i duschen för att sedan packa och göra sig i ordning för att bege sig till Kalix. Tero och Cenitha drog sig ur morgondagens ikeatripp av olika anledningar så därför tänkte vi tjuvstarta lite så det blir närmare att åka i morgon. Har blivit lovade tacopaj till middag hos mamma och pappa vid ankomst. Ska bli riktigt gott.

Me

Fråga mig inte :-P Ibland måste man bara...



Men innan jag gör någonting annat ska jag göra mig gröt till lunch. Ni får ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Fia

Haha e de playa del sofa :-P

2010-01-28 @ 15:18:28
Postat av: Fian

Har du fler Fior?! ;)Här har du en Fia med Choklad iaf men snart e det ändring. ;) Jag jobbas lör. ledig sönd. Pussa en bääbi-bulldog åt mig på Ikea =))

2010-01-28 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!