De lovade bilderna


Nyår 09






Kommentarer
Postat av: Stina

Mums, lät gott :)

2010-01-03 @ 23:54:13
Postat av: Tina

Vilken rolig ide med choklad som bordsplacering

2010-01-05 @ 11:42:55
Postat av: Sofia

Ni ser ut att ha haft ett trevligt nyår, Gott nytt år på er med :)

2010-01-05 @ 15:51:32
Postat av: Jenny

Ja.. men här finns å göra om man vill sen kan ja ju fara å hälsa på folk å så å svärmor ha ja på andra sidan sjön.. så här behöver man it bli rastlös om man inte vill.. men latmasken har lätt för att krypa.. hehe.. Nå vovven for 13 november.. ja de ha vart riktigt tomt utan hon.. hon e ju it så liten heller så man it märker av hon.. :) sen springer hon efter som en liten svans vart man än går å man kan bli väldans upprörd när hon gör de men ush va man saknar de när hon e borta..

2010-01-06 @ 00:06:42
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja man måst ju va positiv här i livet annars gåre åt skogen tro ja.. :) Ja de få ni göra.. men it ännu.. hojja de ser ut som ett bombnedslag.. ha typ it gjort nå sen vi tog hit grejorna, men lite iaf.. :D Jo de gör ju de men vi e it så ofta dit.. för några år sen va vi där ganska ofta men inge mer inte å nu kommer de säkert inte bli så ofta heller tro ja..

2010-01-07 @ 23:04:11
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

De låter bra de.. :) hehe.. ja de e ju sant.. men vi kommer nog inte passera så ofta nå mer.. :( Nå de ha inte hänt så mycket här inte ha mest flängt runt å vart hos håkans mormor.. sj då? vaffö blogga du inte så mycke nå mer då?

2010-01-08 @ 21:31:16
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!