Morgonstund har guld i mund :)


Godmorgon vänner! Blev en rätt tidig morgon för min del. P hade precis åkt iväg till jobbet kring halv 8 då jag vaknade och det var kört på sovfronten. Så nu passar jag på att ha det lite mysigt för mig själv, nerbäddad i soffan. Jag ska samla krafter till att gå och göra mig lite frukost och så småningom åker nog tv:n igång. Men inte ännu.

Kalaset i Lördags var jätte trevligt. Åt gott och fikade därefter. Det var lilla Tyra som fyllde ett år. Även hon fick dagen till ära smaska i sig tårta och dricka lite saft. Det blev en riktig hitt fastän kalasandet med allt ståhej visade sig bli ganska tröttsamt mot slutet :) Men vem säger att det är en babylek att ha sitt första kalas :-P

Bjuder på några utav dom hundratals bilderna som fotades under dagen

Tyras 1års kalas


Inte nog med detta kalas så är det P:s tur i morgon att bli ett år äldre. För hans del är det dock inte det första men ibland undrar man ju hehe. Han håller hårt i traditionerna.

Men nu måste jag bege mig ut mot köket. Blev kvar här betydligt längre än planerat. Magen skriker.

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!