I ett snöigt Luleå


Godkväll hur har ni det? Här är det bara fint fast än det är snöigt och jävligt på utsidan. Jag har mamma och Rizzo på besök ikväll. P jobbar. Vi har ätit gott, närmare bestämt faitas och spelat lite kort och nu inväntar vi Robinson. Vad pysslar ni med?

Dagen i övrigt har varit ganska lugn bortsett ifrån att vi var tvungen att trotsa stormen för att rasta Rizzo och det var verkligen till att ploga sig fram och den som var minst nöjd var nog just Rizzo. Inte nog med det så hamnade han i "karantän" en stund när vi kom hem då han var rejält blöt och snöig.

Rizzo

Tyckte han såg så söt ut där han stod så jag kunde bara inte låta bli att ta ett foto :-p


Nä nu börjar det. Ha en trevlig kväll. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Haha så himla söt! :) Fan också att det inte blev något Ikea för oss på fredag, mycket ledsamt :( Men vad göra. Vi får höras & ses någon dag :) Det har varit så mycket de senaste dagarna så jag är helt död och längtar bara tills jag får gå och sova igen. Kram

2010-01-27 @ 20:51:47
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä men va gullig hihi..

2010-01-27 @ 21:09:02
Postat av: Alex

Nå vilket charmtroll. Jag hoppas han inte står kvar där än :-P

2010-01-28 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!